Mitt turområde ved Mjøsa

#Mjøsa #domkirkeodden #nærområde #september #Hamar #hamardomen #løtenbygningen #innsjø #tur #hedmarksmuseet #klatreparken

Ja, i går dro jeg til Glomma og i dag er jeg igjen tilbake i nærmiljøet ved Mjøsas bredd i Hamar. Puddel Barney og jeg går tur her 2-3 ganger om dagen. Vi er heldige. Det er så vakkert.

Bildet viser Hamardomen (Domkirkeruinene med glassoverbygg) og noen av de gamle husene på Hedmarksmuseet. Den røde bygningen i front kalles Løtenbygningen.

Å være ved vannet gir ro i sjelen. Jeg går ikke fort, men jevnt, og nyter naturen. Barney får snuse på sin vei, men har også litt frie tøyler med 15 meter langline festet til seg. Da blir mitt ganglag mer stabilt. Så er han foran og så er han bak…..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg