Og så var det te i København

Jeg skrev om ettermiddagsteen her om dagen også. Se HER. Da var det Irland. Jeg får gjøre meg ferdig med dette tema for denne gang og ta med opplevelsen i København også. Da bestilte min datter ettermiddagste for oss på hotellet vi bodde, i desember 2017. Det var altså en førjulstur til København. Vi fikk gjort mye annet der nede også, men nå er det “afternoon tea” som gjelder.

Det var ikke akkurat noe dårligere enn det jeg fikk i Irland!

Her var vel smørbrødene mer preget av nettopp Danmark, og det er slettes ikke dumt. Men ellers…..Får vann i munnen her jeg sitter og skriver. Scones og deilige, små kaker som forventet. Var jammen sulten, for det kan du se på neste bilde!

Nei, sett noe slikt! Det var så godt at vi spiste opp nesten alt! Bortimot flaut å si og vise. Det skal nevnes som vårt forsvar at vi brukte lang tid på herlighetene.

10 kommentarer

Siste innlegg