Vakre Svanesjøen

For en opplevelse! I går kveld var jeg på ballett-forestilling i Hamar kulturhus. St. Petersburg Festival Ballet var på besøk.

Svanesjøen ga de oss. Fantastisk.

Glad for at jeg valgte å gå dit.

Veldig fint å bo i en såpass stor by at det finnes en del kulturelle tilbud her.

Ellers er ikke jeg så veldig flink til å komme meg utafor døra og oppsøke sånne evenementer, men nå altså.

Det var andre gang jeg så ballett live også. Og sittende på tredje rad fikk vi med oss mimikken og detaljene på hver danser. Følte at vi var skikkelig til stede, venninna og jeg. Og musikken er også fantastisk vakker.

Det er ikke plass til stort orkester sammen med balletten i Hamar kulturhus, men lyden fra høyttalerne var mer enn bra nok.

Og igjen sier jeg: må prøve å dra meg over dørstokken og ut til kulturelle begivenheter oftere. Nå må jeg bare vise noen bilder.

#ballett #hamarkulturhus #hamar #svanesjøen #swanlake

8 kommentarer

Siste innlegg