Så var det Bloglovin igjen….

Jeg skrev om det i et tidligere innlegg også. Bloglovin altså.

Jeg har bloggen min på plattformen blogg.no.

Dere som leser dette og selv har blogg der, trenger mest sannsynlig ikke den informasjon jeg kommer med her.

Vi som er der vet at det er endringer som pågår og vi blir informert fortløpende og etter tur av blogg.no. Vi flyttes over på en annen plattform, som det heter. Alt skal bli bedre, visstnok….Jeg, eller rettere sagt bloggen min, er ikke flyttet over ennå.

Jeg har ikke satt meg inn i det. Skriver bare, jeg. Ekspertene får ta seg av det tekniske. Det viktigste for oss bloggere er at innleggene blir publisert og lest og ser noenlunde vettuge ut i designet 🙂 At innholdet er noenlunde må vi nesten ta det hele og fulle ansvar for selv 😉

Det er de som er på andre bloggplattformer og alle andre som gjerne vil følge en eller flere blogger, dette kan være nyttig for. Bloglovin er for alle typer blogger uansett plattform på internett.

Jeg registrerte konto i Bloglovin lenge før jeg visste at det skulle bli endringer på blogg.no. Kjekt å ha, tenkte jeg.

Det er en enkel måte for mine lesere å følge min og andres blogg på. Du må registrere en konto, sånn som på Instagram og Facebook. Enkelt. Finnes egen Bloglovin-app for telefon, i Appstore for iPhone for eksempel.

Ellers kan du søke opp bloglovin.com på internett. Da får du opp et enkelt registreringsskjema.

Dette er nå enkleste måten å følge blogger på. Innleggene til de du følger kommer kronologisk opp. Den nyeste øverst, akkurat som det fungerer på Instagram.

Det er også så finurlig laget at du kan velge å bli varslet hver gang de du følger legger ut nye innlegg.

Følg meg gjerne på Bloglovin, hvis du ikke alt gjør det 🙂

Og! Til dere bloggere som kan mer, og har erfart mer med Bloglovin: vennligst gi tilbakemeldinger, mer info og eventuelt korreksjoner i kommentarfeltet her 🙂

26 kommentarer
    1. Ja jeg har funnet deg og lagt deg til i bloglovin…men kan ikke så mye her enda…viste ikke at jeg kunne få varsel…hmm..må kanskje lese litt mer her også…mye nytt å sette seg inn i..Lykke til på ny plattform..

    2. Synes bloglovin var supert jeg. Mye enklere å se og få med seg blogg innleggene til andre. Så dette likte jeg. Nå er det bare å vente spent på å bli flyttet 🙂

    3. Det er morsommere å være på WP. Du får flere muligheter, men jeg skal innrømme at det tok tid for meg å like dette. Jeg flyttet ut av blogg.no i sommer, er på min egen plattform med WP, og har en syperteky mann som hjelper meg.

    4. Ja, jeg har også hatt en konto på bloglovin en stund, uten at jeg visste at dette kom til å skje. Derfor var det enkelt å logge meg inn og finne de jeg følger på blogg.no. Men har ikke blitt flyttet over enda, så jeg får vente og se. 🙂 Flott med tips. Får varsel på appen på tlf, men slo de av for det varslet jo hele tida 😉

    5. Det er litt av en jobb de har hatt og har, de som har ansvaret for å flytte oss over. Jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg kan legge til de jeg følger på siden min, så da er Bloglovin’ jammen god å ha.
      Kanskje du er over sammen med oss i morgen ;o))

    6. I dag har jeg brukt hele dagen til å få Bloglovin til å forstå at det var bloggen min den skulle samarbeide med og ikke min private profil fra før 😃Har derfor fulgt andre, mistet profilen, mistet app… litt av en dag. Nå er jeg der slik ca trur jeg. Jeg følger deg og så du fulgte meg, nå er det bare å følge Matvalører om du vil😊Ha en fin kveld✨✨

    7. Har bloglovin og deg der, men jeg håper så inderlig at følger funksjonen kommer på plass i det nye også. Er litt vanemenneske av rang har jeg kjent i dag. Så nå kommenterer jeg via det gamle systemet. Faktisk. Ha ha.

    8. Jernbanefrua..: Det går seg nok til, skal du se 🙂 Fortsatt spent på den nye plattforma, jeg. Ikke flyttet over. Bloglovin synes jeg fungerer bra. Var forresten inne på Bloglovin og leste innlegget ditt i dag, og puttet på en «like» :-)Ha en fin dag!

    9. Jeg har lagt deg til som følger på bloglovin nå, og oppdatert profilen min 🙂 Jeg også registrerte bloglovin for noen år siden, og det er greit å ha 🙂
      Selve wordpress-oppsettet er ikke vanskelig for meg, for det har jeg på mine to private blogger som jeg eier domenet på selv 🙂 Selv synes jeg wordpress-systemet er mer sikkert, for hvis man vil ha åpent kommentarfelt kan man sette innstillinger slik at de som kommenterer må skrive inn navn og mailadresse.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg