Flytting både her og der…..

Et rolig landskapsbilde av Mjøsa og Domkirkeodden får lov til å illustrere en hverdag i endring. Litt balanse.

Jeg venter fortsatt på mail fra blogg.no om flytting av bloggen min over til wordpress-plattformen. Det skjer nok om ikke så lenge. Men greit nok å vente i spenning. Det fungerer på gamlemåten her inne nå for meg, men i tillegg har jeg litt mer aktivitet på Bloglovin i og med at flere av de jeg følger og de som følger meg har begynt å bruke det. Det er hyggelig.

Flytting er det på andre fronter også. Jeg er glad for at jeg kan være til hjelp hos datter med familie under denne prosessen. Det er mye som skal ordnes. Og ikke minst vet jeg at de trenger hjelp med de daglige gjøremål i denne prosessen. Det er jo barnebarn oppi dette også. Det er koselig å få være til nytte. Og enda koseligere er det at de setter veldig stor pris på hjelpen min! Bare velstand! 

Tar meg en tur med toget igjen jeg, da…..i kveld 🙂

#flytting #blogg #wordpress #mjøsa #familie #hjelp #domkirkeodden #hamardomen

 

12 kommentarer
    1. Ja det å vente er ikke gøy..bedre å få det overstått…Så bra du kan hjelpe med barnepass ol…God tur, og kos deg med barnebarn…

    2. Jeg ble flyttet over natt til i går jeg. Det er først i dag jeg holdt på å legge til forskjellige ting i menyene mine samt oppdatert bloglovin*. Har lagt deg til der som følger 🙂
      Er som sagt vant til wordpress fra før, og føler det mye sikrere 🙂 Bruker wordpress på mine to private blogger som jeg eier domenet på selv.
      Litt av en jobb de gjør for å flytte alle bloggerne.
      Kjempefint bilde fra Domkirkeodden, og det er jo kjempenydelig der 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagsettermiddag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Toril: Ikke fått mail ennå, jeg. Spent. Jeg får spørre deg hvis jeg lurer på noe da, i og med at du kan wordpress 🙂 …Domkirkeodden er vakker. Det er sant 🙂 God kveld til deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg