Sitter nå her mellom flyttekasser

Flyttekasser over alt. Satt meg ned for en pust i bakken mellom dem. Det store flyttelasset går i morgen.

Nei, ikke jeg som flytter denne gangen. Hjelper bare litt til hos familie i storbyen.

Virker uoverkommelig akkurat nå, men ordner seg nok denne gangen også. Det skal være litt stress på slutten. Jeg har heldigvis ikke hovedansvaret her. Derfor en mer avslappet holdning her jeg sitter barnevakt med bena på bordet og blogger, mens de stakkars hovedpersonene småflytter til det nye stedet ikke så langt unna og ordner ting.

Jeg har pakket og ordnet en del jeg også, så føler meg til nytte. Og det er mange vanlige gjøremål med både hus og barn som må opprettholdes i kaoset.

Hver gang jeg selv har flyttet har jeg sagt: aldri mer! Men det skjer og det skjer. Jeg flyttet selv for to og et halvt år siden. «Her skal jeg bo resten av mitt liv», var tonen da. Vi får se…..Vet aldri hva jeg finner på…….

En ting som ihvertfall er fint med å flytte: en får sett hva en har, og det er ofte mer enn en tror. Og så får man ryddet samtidig. Positivt det da.

Her jeg sitter i stillheten for meg selv akkurat nå, mimrer jeg og tenker på alle de gangene jeg selv egentlig har flyttet…..

Det kommer jeg til å skrive et eget innlegg om, for det ville bli alt for mye å lese her…..Så vi får si at fortsettelse følger en vakker dag….

#flytting #flyttekasser #desember

24 kommentarer

Siste innlegg