Har jeg rett?

Jeg funderer og undrer og tror jeg har skjønt det.

Venter bare på mail angående overflytting til ny plattform…..fortsatt. 

Lurer på hvordan DET blir?

Inne på “Blogsoft`n” min, som er som den har vært, er det vel bare de som IKKE ennå er flyttet over til WordPress jeg ser innleggene til?

Det er i hvert fall mange som ikke er der.

Men jeg har heldigvis statistikk-kurven min……lesertallene.

Inne på forsiden Blogg.no er det vel bare de som ER flyttet over til WordPress som dukker opp?

Der er i hvert fall aldri jeg. Og kanskje heller ikke de andre som ennå ikke har flyttet?

Bloglovin` er jeg. Der registrerte jeg meg heldigvis lenge før det ble nødvendig, av ren nysgjerrighet.

Og bra er det. For nå ser jeg innleggene til de som er flyttet over der inne! Og selvsagt alle de andre fra Blogg.no som har registrert seg der. Og bloggere fra andre plattformer. 

Jeg ser topplista på Blogg.noforsida. Det er bare de som er flyttet over som står på den?

Jeg ser bloggere der som plutselig har fått mange flere lesere enn de hadde før. Det er kanskje for at de ekslusivt kommer opp på forsida av Blogg.no etter overflytting?

Ikke vet jeg…….Bare litt undring på en lørdags ettermiddag…….

Jeg tar gjerne i mot kommentarer i form av oppklarende svar….. eller korreksjoner 🙂

 

 

 

14 kommentarer
    1. Ja du har nok rett i alt det…tror jeg..og ja..det kan se ut som vi har flere lesertall..fordi nå vises sidevisning..ikke bare lesere…OG det er ikke alle som er flyttet over enda..så vi er jo ikke så mange…Derfor tror jeg vi plutselig kom en liten tur innom topplisten…Så tregt det går med flytting for deg da…Så kjedelig…for ja…dere som er på den gamle bloggen..vil jo ikke få innlegget frem på noen side…Lykke til, når din tur kommer..

    2. Kloke ord og spørsmål fra deg. Tar jeg ikke feil er Blogsoft det programmet de har brukt som oppsett på gamle blogg. no (programmet vi skrver/skrev på når vi skulle poste innlegg), forsiden på bloggen hvor alle bloggene ble vist osv. Ta det jeg sier med forbehold. Det må være forsiden av gamle blogg.no du er på, og det er jo logisk.
      Wordpress er det nye oppsettet som vi skal bruke når vi alle bloggerne skal skrive blogginnlegg. Forsiden på nye blogg.no ser annerledes ut for oss nye som har kommet over.
      Jeg har jo en hverdagsblogg og en ren katteblogg som jeg selv eier domenene til, og på begge dem har jeg wordpress oppsett som jeg bruker. Faktisk bedre utgave enn vi får på nye blogg. no med flere valgmuligheter for redigering. Dermed er jeg i tenkeboksen for om jeg skal begynne å bruke dem.
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Jeg vet hvertfall en ting, om topplisten, og det er at det ikke teller der antall LESERE lenger, men sidevisninger. Og det er fint for meg, for jeg har aldri hatt mange lesere, men sidevisninger har jeg ofte hatt litt av. Så jeg håper på å klore meg fast litt også når det kommer flere over. 🙂 Jeg har ikke statistikk lenger, men har fått vite hvordan jeg kan få det. Kjenner det er litt deilig å ikke ha det også, så lenge jeg titter opp på blogglisten er det greit liksom 😀 Håper du kommer over snart 🙂

    4. Ser du har fått bekreftet dine antagelser her ! Dumt ikke alle er flyttet over, men det kommer etterhvert 🙂 Skjønner meg ikke helt på bloglovin jeg da…men det dukker da opp noen innlegg her.. Fin kveld videre fra Annebe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg