Og je har itte vaska golvet…..men Barney har fått smokk.

Og vi har vaska golvet………(nei, ikke ennå…)

Og vi har børi ved…..(det trenger jeg ikke, for har ikke ovn)

Og vi har sætt opp fuglebænd…..(ikke lov til det på balkongen her)

Og vi har pynta tre……(ja, det har jeg gjort)

 

Søndag og lillejulaftens formiddag. Koselig dag. Må faktisk vaske i dag. Rakk det ikke igår. Handlinga er jeg ferdig med. Julegavene er klare. 

Skal bare på butikken å kjøpe noen røde, avskårne blomster. Får se hva de har. Åpent på søndag også nå før jul.

Barney og jeg skal dusjes til jul og plantene vannes.

Pakke ned saker for hunden og meg til storbyturen i morgen, og dytte det inn i bilen sammen med julegavene som skal innover.

Jeg finner nok på mer å gjøre utover dagen også. Har mye på lista mi.

Apropos hunden Barney. Se det bildet jeg tok av ham tidligere i uka! Han fant en narresmokk. Ser rimelig snål ut, men skjønner det nok ikke selv. For ham var dette en stor skatt som han var stolt av å ha funnet helt selv…i snøen. Og den var selvsagt blå…..

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg