Trengte bare dopapir….

Har du noengang klart å holde deg slavisk til handlelista når du går på matbutikken? Jeg har faktisk klart det noen ganger. Men ikke i går.

Etter jule-og nyttårsfeiring er det rimelig mye mat i huset. Har heldigvis ikke spist opp alt. Får da være måte på!

På butikken

Så i går trengte jeg bare toalettpapir. Var forresten hos frisøren og klipte meg og dro da innom butikken ved siden av mens jeg var i farta.

Det er vel laget så smart (for butikken) at jeg må gå gjennom nesten hele for å finne det jeg skal ha lengst inne.
Jeg pleier ikke å handle så ofte, så der er jeg flink.
Prøver å få det til en gang i uka.
Så da tenkte jeg vel at når jeg først var der måtte jeg se etter om det var noe jeg kanskje kunne trenge i nærmeste framtid.

Det var det.

Og her er fangsten

Juice trenger jeg snart.
Dentastix er fint å ha på lager…til puddelen.
4 pakker kaffe for 75,-. Da har jeg det en stund.
Det er faktisk bare igjen 1 frysepose i størrelse liten i skuffen, så jada, det trenger jeg. Julehjertebrødene ble impulskjøp på grunn av at jeg ikke hadde spist lunsj, og altså var sulten.
Skal ikke gå på butikken når jeg er sulten!

Obligatorisk hendelse når jeg er på en av butikkene “mine” er å se i tilbudskjøledisken hvor nedprisede varer ligger.
Spennende skattejakt.
Denne gangen fant jeg leverpostei, 2 pakker ost og en pakke med kjøttboller som var nedpriset med 40% rabatt.
Rett i fryseren da jeg kom hjem, for gikk jo snart ut på dato.

Det var det, og så husket jeg heldigvis dopapiret.

Ingen sponset reklame her, selv om det kan virke sånn.

22 kommentarer

Siste innlegg