Ups! Der var jeg, ja :-)

Jeg skrev et innlegg om topplista blogg.no i går for å få eventuelle svar fra medbloggere. Jeg fikk mange kommentarer og forklaringer. Se innlegget fra i går HER.

På bildet her ser du topplista fra i går, som altså dukket opp i dag på PC`n min. Nysgjerrig da vet du, for så i går kveld at jeg hadde 320 sidevisninger inne på statistikken Blogsoft, der jeg har bloggen min. Den “gamle” blogg.no.

Der dukket jeg opp gitt! Nr.86. Ikke verst. Men der står det 297 sidevisninger. Der ser vi altså forskjellen i systemene.

For da er det som Frodith forklarte i går: Det er to tellesystemer. Den ene er Google analytics. Måten det telles på i de to systemene gjør at det blir forskjell. 

Det må være noe sånt som er forklaringen. Men skjønner jeg det? Nei. Aksepterer bare……for skjønner litt mer……. og fortsetter å blogge…..

 

   

 

31 kommentarer

Siste innlegg