Strevsom vinter?

Strevsom vinter blir temaet i dag. Hvis du vil skjønne mer, kan du gå inn på linken HER. Der kan du se hva jeg valgte som tema i går også.

Jeg har gitt meg i kast med deltagelse i Frodiths Vinterfotoutfordring. Skikkelig artig og spennende prosjekt.

Jeg har rotet i fotoarkivet igjen inne på Min Sky. Ute i dag var det ikke så mange fotomotiv som kunne minne om strevsom vinter. Det er minus 7 grader, sol og litt snø. Helt perfekt.

På bildet jeg har valgt er det derimot litt annerledes.Det er tatt for noen år siden på Skeikampen hvor vi hadde campingvogna vår stående om vinteren i noen år.

Da var det mye snø! Det ser verre ut enn det er. Det gikk fint an å komme seg inn i vogna på andre sida etter å ha måkt et kvarters tid. Og da hadde campingplasseieren satt på varmen i forkant, så det var ekstra koselig å krype inn i “snøhula”, som det ser ut som 😉

Kom som regel opp dit på fredagskvelden når det var mørkt. Resten av måkinga telte som trim dagen etter 😉 Snøen måtte både vekk fra taket og rundt vogna. I hvert fall rundt litt av vogna. Det må være lufting.Vi ville helst overleve oppholdet i “hytta”.

#strevsom #vinter #campingvogn #skeikampen #snømåking

22 kommentarer

Siste innlegg