Isdans i anførselstegn.

Bra at det står i anførselstegn, for ellers hadde jeg fått en skikkelig utfordring. Beklager, Frodith 😉 Tema er isdans i dag. Det vanskeligste for meg.

Ja, for heldigvis ser jeg at du har skrevet “Isdans” 🙂 

Hvorfor det er vanskelig? Jeg går ikke på skøyter lenger, og jeg kjenner ingen som danser på skøyter. Hvorfor jeg ikke går på skøyter? Det kan du lese alt om HER, hvis du vil.

På grunn av anførselstegn/gåseøyne ser jeg den kunstneriske frihet i utfordringen 😉

Hm…har flere bilder som nesten er isdans, eller kunne ha vært…..men får velge det som det er mest is på.

Barney på glattisen i fjor vinter. Han ble litt utydelig på bildet, for var vel midt i en piruett på ett ben 😉 Greit å ha fire ben å balansere med, men her måtte han klare seg med ett en kort stund. Skikkelig holke! Litt strødd var det, men “lell a gut”……

 

20 kommentarer

Siste innlegg