Dyrisk i dag

Jeg har visst flere klær med dyreprint enn jeg ante. I dag ble det sokker med zebrastriper og joggedress med poter av et eller annet slag. Sokkene lå tilfeldigvis øverst i skuffen, så da da ble det dem. Ikke så nøye. Selv om ikke akkurat vellykket kombinasjon. Ingen andre som skal se det. Upps! Men nå har jeg for så vidt vist det fram til alle som leser bloggen.

Er det så nøye. Labber rundt her inne mens det er 16 kuldegrader ute. Og når jeg beveger meg ut på de daglige lufteturene, er det masse lag utapå dyremotivene. Men har forresten et skjerf med poter på også. Leopard. Bruker det av og til.

Har mer også, jeg! Denne kjolen kjøpte jeg til en festlig anledning i fjor høst. Den anledningen kan du lese om HER. Og mer HER.

#dyreprint #poter #klær

18 kommentarer

Siste innlegg