Er det egentlig noen som har hørt noe?

Jeg lurer fortsatt fælt på hvordan det går. Jeg har også sagt til meg selv at jeg skal være tålmodig. Alle får.

Nei, vi gjør faktisk ikke det i dette tilfellet. Jeg snakker om overflytting til nye blogg.no. Det er ikke plass til alle på den nye plattformen.

De skulle begynne å se gjennom 1800 søknader i begynnelsen av januar. Masse å gjøre. Misunner dem ikke den jobben. Bloggene blir slettet 9.april hvis de ikke har blitt overflyttet innen da. 

De som har holdt på lengst med blogging og /eller har høye lesertall ble overflyttet i desember. Noen hundre stykker visstnok.

Jeg har fått bekreftet at alle som har søkt får beskjed uansett. Om beskjeden kommer via mail eller inne på Blogsoft, vet jeg ikke. Men vi får alle enten et ja eller nei……om vi blir automatisk overflyttet eller ikke.

Nå ser jeg det sånn at det er vel egentlig ingen krise om jeg ikke kommer i ja-gruppa. Da må jeg bare på egen hånd finne meg en ny plattform. Ser at mange medbloggere allerede har gjort det.

Så, som jeg sa innledningsvis: jeg klarer faktisk å være tålmodig. Og blogger litt hver dag om forskjellige ting fordi det er moro. 

Tvitvi til dere andre som også er i samme situasjon som meg.

Og det er veldig interessant å lese andres blogger både på Bloglovin, Blogsoft, forsiden av nye Blogg.no og diverse Facebookgrupper. Vi finner hverandre. 

Og jeg er også veldig takknemlig for alle kommentarene jeg får på innleggene mine. Og jeg må innrømme at det er stas å se at så mange leser det jeg skriver, både bloggere og andre. Det gir oppmuntring og inspirasjon til å fortsette med denne hobbyen som jeg startet med for 4 måneder siden.

Jeg vil se litt tilbake og linke til innlegg  som er relatert til dette jeg skriver her nå. Se under her.

Mitt første innlegg.

Og så litt senere Bratt læringskurve.

Oransjeblogger? 

Hvorfor blogger jeg?

Hva skal jeg blogge om?

Jeg oppdaget Bloglovin.

 

10 kommentarer
    1. Flink du som er så tålmodig. Var ikke det jeg nei 😉
      Angrer ikke heller for jeg trives godt nå også. Håper du får svar snart, og jeg følger deg uansett 🙂

    2. Ja, jeg har hørt noe og jeg er flyttet over, men er litt usikker på hva jeg gjør. Jeg har kjøpt meg eget domene og holder på å lage meg egen nettsiden på wp hvor jeg også skal inkludere min nettbutikk. Men jeg må tegne litt og tenke litt hvordan jeg vil ha det.

    3. Tålmodighet er en dyd, sies det. Jeg venter også fortsatt på svar. Og jeg må innrømme at jeg håper jeg får svar i litt god tid før 9.4, sånn at jeg kan flytte bloggen min eventuelt til et annet sted. Men enda er det god tid, og mase har jeg ikke tenkt å gjøre 🙂

    4. Jeg vet en som har fått svar: Funderier. En mann på 81, Magnus, som har blogget mange år. Han laget et innlegg om at han hadde fått JA 🙂

    5. Jeg har gitt opp og funnet meg et nytt hjem på wordpress. Jeg var redd for å måtte flytte i siste liten og stress og stress. Håpet adressen ble riktig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg