Blogger jeg anbefaler (del 10)

Har kommet til den tiende i rekken.

I serien / føljetongen om bloggere jeg anbefaler, har jeg kommet til
Annebe

Og som jeg har sagt i de forrige innleggene, er det tilfeldig hvem  som blir nevnt først, sist og midt imellom🤗

Kriteriet for å bli med blant disse 10, var ganske enkelt min enkle vurdering.
De var og er alle bloggere som jeg leste den gang jeg sjøl begynte i 2018, og nå som jeg starta opp att med blogginga 1.desember i år.

Det var koselig å sjå at naboene fortsatt var her inne i «Bloggblokka»da jeg kom tilbake😀

Og ANNEBE, ja.
Bloggen hennes er full av vakre bilder. Av henne og de fine klærne hennes og steder hun besøker. Koselige kommentarer har hun også.

Og som tidligere, har du også her mulighet til å se de forrige «episodene»:

Del 1 Frodith

Del 2 Solliv

Del 3 Utifriluft

Del 4 Heidisverden

Del 5 Mettejosteinsdatter

Del 6 Fruensvilje

Del 7 Karidansen

Del 8 Veralynn

Del 9 Natheless

 

14 kommentarer

Siste innlegg