Et lite jubileum

Det finnes alltids noe å feire hvis man vil.

I morgen, 20.februar, kan jeg feire 5 måneder i blogg-verdenen. Det startet forsiktig. Gjorde det mest for å skrive litt for meg selv. Da jeg kom inn her på blogg.no skjønte jeg at det kunne være mer enn det. Det er en verden her inne med hyggelige medbloggere. De gir meg inspirasjon med innleggene sine og oppmuntring med de positive kommentarene sine. Her er det ingen nett-troll. Jeg har nå ennå ikke opplevd det.

Så skulle blogg.no over på en annen plattform: WordPress. Jeg sto lenge igjen i “gamleblokka” , men er nå så heldig å være sammen med mange av de “gamle” bloggvennene her inne på den nye plattformen.

Jeg tror jammen jeg vil fortsette med dette, jeg. Så langt er det kjempemorsomt. Måtte bare entusiasmen vare!

Ellers har jeg også 6-dagersjubileum på den nye plattforma. Feirer det også, jeg 😉

Hvis du vil lese om hvorfor jeg startet å blogge, kan du lese om det HER.

17 kommentarer

Siste innlegg