Og nei! Nå som alt føltes å gå på skinner…..

At det går an! Snakk om uflaks, eller hva jeg skal kalle det. Jeg må igjen tenke på hva jeg sa her om dagen.

«Det jeg vet og det jeg ikke vet….heldigvis eller dessverre».

Skulle ikke før ha sagt det! Blir nesten overtroisk.

Det skjer mer enn jeg skulle ha ønsket.

Jeg dro til Oslo med bilen. Alt vel. Så skulle jeg hjem i dag, midt på dagen. Måtte bare lade el-bilen først.

Det hender at ladestasjoner ikke fungerer. Noe dritt. Men da finnes andre. Nå viste det seg at bilen ikke ville ta lading.

Det ble en veldig spesiell ettermiddag og kveld som jeg kunne ha skrevet masse om. Ikke tid nå, for snart natta.

Du får vite mer i morgen. Må bare si at alt er vel med Barney og meg. Bare bilen som er litt koko. Ble hentet av redningsbil etter hvert.

Takk og pris at det skjedde i nærheten av familien i Oslo. For nå får jeg en natt til der mens bilen er fraktet til et verksted noen kilometer unna.

Så får jeg info fra verkstedet i morgen. Må vel kanskje ha leiebil for å frakte meg og Barney og bur og alle pakkenelliker hjem til Hedmarken.

Fortsettelse følger…..

10 kommentarer
    1. Det er litt slik at i det man er på det mest positive i livet…………. da kommer det noe uventet og setter en ut av spill på en eller annen måte……………………. det kan jeg skrive under ppå………………… Håper det er en bagatell med bilen og at dere snart er hjemme igjen både hund og menneske og bil og pakkenelliker 😀

    2. MJmettejosteinsdatter: Det er så sant! Må være balanse i universet, vet du 😉 Håper det ordner seg med bilen. Hvis ikke i dag, skaffer jeg leiebil så vi kommer oss hjem. Dekkes av forsikring….. Hadde vært kjekt, selv om det er greit hos familien her. Men venter noen timer i tilfelle bilen blir klar i dag, så jeg får den med hjem….

    3. Uff da.. Var inne og så at du har fått til positive tanker siden i går, og jeg håper du og Barney kommer dere hjem i dag 🙂 Håper du fikk lada hos familien i natt, selv om bilen ikke ville det i går 😉

    4. Aina: Bilen vært på verksted i dag og i natt. Måtte kode om bilen. Var feil på hurtigladestasjonen!! Fy søren! Nå drar jeg snart hjem. Deilig å få’n med seg hjem også. Slippe leiebil! God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg