Jeg er så glad…..er det virkelig sant?

Det kan være: Jeg er så glad hver julekveld.  

Jeg er så glad for å ha veldig fine barn og barnebarn…og svigersønn.

Jeg er så glad  for å ha mellompuddelen Barney.

Jeg er så glad for så mye at jeg ikke kan nevne alt her, dessverre. Det blir for langt for deg å lese 😉

Når det gjelder blogging så kan jeg si:

Jeg er så glad for at jeg startet med det for litt over 3 måneder siden.

Jeg er så glad for at jeg ikke har mistet kontakten med bloggfølgerne mine selv om mange av dem har flyttet over til nye blogg.no eller andre plattformer. De kan jeg se enten på Bloglovin eller på forsida av Blogg.no eller begge steder.

Jeg er så glad for at jeg registrerte meg på Bloglovin, for ellers hadde jeg “mistet” mange. På Blogsoft hvor jeg og noen andre fortsatt er, sees vi ikke av andre. Vi ser bare hverandre.  For vi er nemlig aldri på forsida av Blogg.no lenger 🙁

Jeg er så glad for at jeg har søkt om fortsatt eksistens på Blogg.no og at det enn så lenge er “håp i hengende snøre”. Avgjørelsen tas visstnok ikke før i januar.

Jeg er så glad for at det ikke er over om jeg skulle få avslag. Da vil jeg fortsette på en annen plattform. No problem! For blogge vil jeg fortsette med! Basta!

Jeg er så glad for at jeg stort sett klarer å tenke positivt. Da blir alt mye enklere har jeg funnet ut…..

Ha en fin dag. Og forresten…..hva er du glad for?

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg