Hvordan har Barney det for tiden?

Barney hilser på hest på Ekeberg.

Mellompuddel Barney har blitt sju og et halvt år, og litt til.
Han har figurert i mange innlegg her på bloggen til Pensjonistgunna tidligere.
Nå har det vært lite blogging på a mor de siste åra, så tenkte at puddelen fortjener litt oppmerksomhet igjen.

I forrige innlegg, som faktisk var i går, fortalte jeg om min forflytning fra Hedmarken til Oslo.
Og sjølsagt var Barney med på flyttelasset om han ville eller ikke. Dette var i 2020. Slik er det å være hund. Det virker ikke som han har noe i mot det. Han stortrives med turene våre i området rundt her. Det er mye natur. Mye skog og store sletter å løpe på.

Barney i Ekebergskogen med utsikt til Oslofjorden.

Det er rart å observere at det føles mer landlig her vi bor nå enn der vi bodde i Mjøsbyen. Her ser vi daglig mange ekorn. Titt og ofte går rådyr gjennom hagen. Rev har jeg også observert minst 5 ganger på 2 år.
Så til de som syntes det var rart at jeg ville flytte til storbyen: Oslo er så mye mer enn trafikk, støy, uro og forurensning.

Det er kort fortalt fantastisk å være her jeg bor. Og du er enig, Barney?😉Jada, så klart han er det.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Mange flotte bilder og ja det er virkelig landlig idyll midt i hovedstaden…
      Topp…
      Og savner du Hamar så er det jo kort vei med toget..
      Ha en fin kveld og koselig at du er på bloggen igjen..Håper du blogger videre…:-)

    2. KO
      oselig

      Gleder meg til å følge deg og Barny videre.Moro å være med dere på tur.

      Har savnet deg og Barny. Moro at dere er tilbake

      <

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg