Historien gjentar seg….

Historien gjentar seg og noen ganger med identiske hendelser og andre ganger litt variasjon. Med de årstidene vi har er det fort at noe blir bortimot likt fra år til år, på samme tidspunkt. Slik også med det jeg skal presentere nå. Dette er et innlegg jeg skrev på nøyaktig samme dato for ett år siden. Her kommer det:

Barney mellompuddel medsnøballer på bena
Barney har vært ute i kram snø🤗🐩

Greit nok. Spennende med variasjon, er det ikke?

Må jo se etter det positive. Noen ganger en tanke mer slitsomt med vinter enn sommer?
Takler det også jeg.
For er alltid noe som er verre, eller kunne vært verre……
Lettere å takle utfordringer med denne tankegangen.

Bloggstjerna mi, Barney, ville vel også sagt det🐩

Nå er det glatt ute ene dagen og vassing i snø andre dagen.
Han sklir greit av gårde på isen, uten brodder, for har 4 stødige, myke ben.
Jeg derimot…

Så er det snøvær og nesten null grader og snøen blir kram.
Moro å lage snømann for de som vil det.

Barney kommer inn med deilige snøballer på bena.
Bryr seg ikke så mye om det, heller, hvis de ikke fester seg under potene.
Da må jeg starte jobbinga med fjerning av snøen, før den smelter på stuegulvet.

Han er egentlig takknemlig for at jeg gjør det, tror jeg.
Står i hvert fall helt stille.

Hvis det er riktig ille, putter jeg ham i dusjen og framskynder tininga med lunkent vann🤗

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg