Lyst til å se en video til?

Så var det litt testing igjen, da. Må vise deg en video til som jeg har laget.

Den er heller ikke så veldig avansert. Men det er en videosnutt!

Som du kanskje leste i går, driver jeg på med å teste ut opplasting til Youtube og nedlasting igjen til bloggen min.

I går var det den lille videosnutten som var så enkel at den like gjerne bare kunne ha vært et bilde 😉

Men se gjerne HER.

I går gikk ettermiddagsturen med puddelen på strandpromenaden, om jeg kan kalle den det.
Det er gang- og sykkelvei hele veien fra Hamar og nordover forbi Furuberget mot Jessnes.

Parallelt med veien går jernbanelinja.

I går filmet jeg toget da det passerte det gamle kalkbrenneriet. Se her:

HER ser du et gammelt bilde av kalkbrenneriet, fra arkivet på Domkirkeodden.

Og det var det 😉

Kommer sikkert et lengre innlegg neste gang…..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg