Den runde utfordringen…..

Det kom en utfordring fra en blogger. Da må jeg «opp i ringa» og «fram i skoa» for å finne på noe. Det er vel egentlig mange runde ting rundt omkring meg akkurat nå også, men falt for fristelsen til å bruke et bilde fra arkivet. Det er snart ettårsjubileum for dette bildet av Barney på ferja fra østkysten av Sverige over til Gotland. Nærmere bestemt fra Oskarshamn til Visby. Barney var så klart med på ferieturen, og her er han på dekket ved siden av livbøya, som jo er RUND….så da har jeg vel bestått utfordringen som Margrethe ga meg og andre bloggere?
Helgeutfordring UTIFRILUFT: RUND

Jeg kan sette inn en del linker her til en del av blogginnleggene jeg skrev i forbindelse med Gotlandturen.
Sjøreise med mål i sikte.
Slik vart den første morgenen på Gotland.
Barney og Blu på vandring.

6 kommentarer

Siste innlegg