Du lurte meg utpå, kjære blogger….


Da klarte du det, kjære Frodith

Det er siste dagen i Frodiths klesfargeutfordring for min del. Nå har jeg vært gjennom 6 forskjellige farger, og her kommer den sjuende og siste. Kunne jo ikke gi meg så nær mål. Holdt på å gjøre det, for lilla er en vanskelig farge for meg.
🪻
Det dreier seg altså om lilla dag nummer 7.
Begynte på fargeinnlegget, men måtte gi opp, og lovte å komme tilbake….kanskje. Her er jeg. Du har allerede sett bildet. Jeg måtte dra til kjøpesenteret og lete etter lilla klær, som vel å merke kunne tres på kroppen min. Ikke lett. Jeg vil si at det skjørtet og overdelen jeg prøvde heller mer mot rosa. Etterpå fant jeg den lilla kreasjonen på utstillingsdokka. Kanskje mer innafor angående farge? Men DEN var det ikke aktuelt å prøve. Ville i hvert fall ikke ha tatt et bilde som jeg skulle vise deg.
Her er det innlegget jeg hadde i går hvor jeg nesten ga opp:
Der gjorde du det vanskelig, Frodith.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg