Der gjorde du det vanskelig, Frodith….

Frodiths catwalkutfordring til oss medbloggere

Det har gått som smurt hittil med de 6 første fargene. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg har vært med på en tilsvarende utfordring i oktober 2019. Og det var den samme kreative dama, Frodith, som sto for utfordringen den gang også. Hun fikk meg til å hive meg ut i selfieverdenen, som var langt unna min komfortsone. Men fikk altså tatt noen fargerike bilder av meg sjøl og klærne mine på grunn av hennes utfordring.
♦️
Da det nå kom en reprise på dette, som jo er kjempekult, gjorde jeg det enkelt for meg sjøl ved å bruke deler av tekst og bilder fra de gamle innleggene i 2019. Frodith hadde heldigvis gitt oss tillatelse til å bruke arkivbilder.
Her er forresten innlegget hennes hvor hun kom med utfordringen:
Frodiths catwalkutfordring
♦️
Men det som blir vanskelig nå, skjønner du Frodith, er at du har føyd til enda en farge i utfordringen din, i forhold til forrige gang. Nemlig LILLA.
Utfordringen min blir da faktisk en reell utfordring, som det jo skal være i følge navnet. For jeg må ta nye bilder og skrive helt ny tekst. Det er for så vidt greit med teksten, men bilde…..
♦️
Det har seg slik at jeg ikke har et eneste lilla plagg i klesskapet mitt. Har ALDRI brukt lilla. Synes fet er kjempefint på mange andre, men ikke på meg. Jeg kler det ikke rett og slett. Må ha varme fargetoner.
Men jeg gir jo ikke opp SÅ lett. Må finne på noe kreativt. Gjorde jo det da temaet var ROSA. Så hvorfor ikke nå?
♦️
Når dette skrives har jeg ennå ikke funnet løsningen, så må ta en pause…..Kommer forhåpentligvis tilbake. Kanskje jeg må ta meg en tur til en klesbutikk og prøve noe lilla? Og ta en selfie i prøverommet🙄
Inntil da viser jeg deg en annen lilla utfordring som Frodith hadde en gang:

En annen av Frodiths lilla utfordringer som jeg svarte på.
Her har du link til den sjette fargeutfordringen som jeg svarte på i går:
Den røde kjerringa.

12 kommentarer

Siste innlegg