Inspirert av annen blogger….

Takk til METTEJOSTEINSDATTER som inspirerte meg til en ny vri på bloggen.
Hva med å sette inn link til innlegg jeg hadde på bloggen på eksakt samme  dato tidligere år jeg har blogga?
Nå har ikke jeg  blogga i så mange år som henne, og pause på et par år har jeg også hatt, men tror at jeg kan få det til.
Det skal sies at jeg et par ganger har foretatt bevisste repostinger og rett og slett kopiert det gamle innlegget og satt inn i et nytt. Men da har jeg presentert det på den måten.
♦️
Enten blir det med denne ene gangen, eller så blir det fast framover. Vi får sjå.
Her er i hvert fall innlegget som vart publisert den 27.august 2019. Altså for 4 år siden.
Slik går det kanskje an å tjene litt penger?
Så viser det seg at det bare finnes ett av disse «jubileumsinnlegga» for denne datoen, for sjøl om jeg starta å blogge i 2018, var ikke det før i september.
I august 2020 og 2021 hadde jeg laaaang bloggpause.
Og i 2022 starta jeg ikke opp igjen med skrivinga før i desember.
Så da vart det bare ett «jubileumsinnlegg». Like greit😉
PS. Det innlegget jeg linker til over her inneholder info som ikke gjelder i dag. Metapic funker ikke for tida. De satser på å få det til igjen…..har jeg lest.

Solsikke i parsellhagen Domkirkeodden i slautten av august
Solsikke i parsellhagen Domkirkeodden

 

6 kommentarer
    1. God morgen!
      Så fint å kunne inspirere 🙂 Og etter hvert kan du linke til andre innlegg 😀 Trenger jo ikke være samme dato liksom 🙂 Men det er litt morsomt å se tilbake på ting man har skrevet, og kanskje dele de igjen 🙂

      Lag deg en fin fin søndag 🙂

    2. Jeg synes det er fint å kunne dele ting om igjen. Spesielle ting i alle fall. Men det med å lage linker tilbake høres jo veldig lurt ut 🙂

    3. Så herlig å la seg inspirere av hverandre. Synes det er flott å lese innlegg man har skrevet tidligere. Det gjør ikke noe 😊
      Jeg gjenbruker bilder jeg har tatt i nye blogginnlegg. Har jo ikke nok bilder, for det er ikke hver dag jeg er ute og går tur.

      Ønsker deg en superfin søndagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg