Dette har du kanskje sett før?


Jeg har en blogg som omhandler det som skjer i livet mitt. Ikke alltid like interessant for andre, men i og med at jeg har litt skrivekløe, er det greit å få rabla ned litt av det som skjer rundt meg og Barney.
Det er ikke alltid at Barney kan være med, så da koser han seg hjemme alene og ligger stort sett i senga mi, har jeg skjønt. Har nemlig overvåkningskamera på ham, så kan se hva han foretar seg. Og ikke minst sjekke at han har det bra når jeg er borte. Godt å vite.

champanjelunsj kan han ikke være med. Det skulle tatt seg ut. En gang i måneden, og jeg er der stort sett hver gang. Denne gangen var vi 4 naboer som meldte oss på og vandret i solskinnet på fredagen de 20 minuttene til lokalet hvor dette foregår.
Samme mat og drikke hver gang, men det er helt greit, for er veldig godt.
Derfor blir dessverre bildene også ganske like fra gang til gang. Men litt endringer er det. Og nå kan du se at det er påskestema på bordene.
Det vart veldig koselig denne gangen også. Jeg setter så stor pris på det sosiale livet jeg har fått her inni Oslo. Bodd her i snart 4 år nå. Og angrer ikke i det hele tatt på at jeg forlot Mjøsa, sjøl om det var fint på Hedmarken også.
Men det er ikke langt unna, så ganske overkommelig å ta seg en tur både med bil og tog.
Men nå var det altså lunsj i den nye byen min med noen av de hyggelige nabovennene mine.


Starta feiringa litt tidlig.
A for….?
Champis og holkeføre….

8 kommentarer
    1. Herlig.. Bra innlegg og et flott liv du skildrer…skrivekløe og blogg er bra. Jeg har ikke det i grunn.. Men jeg liker å skildre at livet skal leves her og nå, 🧡🧡Det er det jeg brenner for.

    2. Det er jo sånn det er – vi skriver om det vi gjør……..! Som det året jeg hadde 50 bålturer, og skreiv om nesten alle, hihi…! Liker bloggen din – så kjør på <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg