A for…….🙄?


En kjempestor, rar og kryptisk A. Har det rabla helt? En A fylt med tilsynelatende godt selskap. Og det stemmer faktisk. Men hvorfor er det bare jeg som synes?
Du skimter flere der, ikke sant? Halve hoder og kropper og armer med hevede glass.
♦️
Det har seg slik at jeg ikke kom til å spørre noen av de som satt rundt bordet om det var greit å havne på bloggen min.  Da vart det slik, da. Null oppmerksomhet og eksponering. Bortsett fra meg sjøl, uten å virke for PR-kåt.
♦️
Tenkte lenge på åssen jeg skulle anonymisere de 5 andre rundt bordet. Og det var som sagt ikke for å sette meg sjøl fullstendig i fokus, men for å skåne dem for offentligheten her inne på bloggen.
Klusse over ansiktene deres ville bli stygt.
En fotoredigeringsapp ordna det for meg. Kunne velge mellom alle bokstavene i alfabetet, og fant ut at A vart perfekt for å skjule det som skulle skjules. Så da vart det slik som her. Nabo E viser bare arm med hevet glass og hvit bluse, og de andre som synes så vidt var nye bekjentskaper der.

Hva dette var? Jo, champanjelunsj på Holtet. Det arrangeres 1 gang i måneden på fredager. Har vært der flere ganger etter at jeg flyttet til Oslo, men ikke hver gang. Det er ikke alltid det passer.
Men nå tok altså Nabo E og jeg turen dit. Nydelig sommervær å spasere i……både til og fra. Maten var som alltid god, og «sprudlevannet» likeså. Kaffe og makroner til slutt. Altså en nydelig fredag med perfekt servering, koselig samvær og givende samtaler.
Et tidligere innlegg fra samme sted:
Starta feiringa litt tidlig.

4 kommentarer
    1. Herlig, så gøy…
      Ja…………….slike party kan jeg fint være med på. Og sånn en gang i blant er jo veldig hyggelig.
      Artig løst med bilde.

      1. Var veldig hyggelig lunsj😀 Ja, måtte jo finne en slags sladding😊 Sett at du har brukt en annen metode på dine bilder tidligere. Smilefjes. Fikk det ikke til😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg