Plutselig bestemt😅

Et par dager før det skulle skje, fikk jeg tilbud om to billetter til livesending The Voice. Det foregikk på fredagskvelden på Gateway studios på Fornebu. Klart at jeg sa ja. Fikk med meg Nabo A og tok Leafen. Tar bare 20 minutter gjennom Operatunnelen og videre utover.
♦️
Denne kvelden skulle de 4 siste deltakerne stemmes fram av seerne. Mentorene har ingen makt lenger, når det har kommet så langt i sesongen.
Alle deltakerne som er igjen på dette stadiet er fantastiske sangere, så helt umulig å spå resultatet på forhånd.
Lenger nede på sida setter jeg inn noen linker fra tidligere innlegg om The Voice, for å gi mer info til de som eventuelt ikke har fulgt med på dette TV-programmet🤗
♦️
Da var vi altså der på direktesending, og det er alltid spennende å oppleve nerven i et sånn produksjon fra sidelinja.
Vi storkoste oss med fantastisk konsert, flinke mentorer og programleder, og ikke minst den dyktige produksjonen med hele crewet og et fabelaktig orkester.
Jeg skjønner godt at programmet vant GULLRUTEN for beste UNDERHOLDNINGSPROGRAM i Bergen på lørdag.

Jeg tror jammen at jeg kjører et lite innlegg i morgen om dette…..🤩
PS.
Nå står det igjen 8 dyktige artister som skal synge førstkommende fredag. Da blir flere stemt «hjem», og det topper etter hvert med semifinale og finale.
Spennende…..
The Voice med barnebarn
Dette var spennende

10 kommentarer

Siste innlegg