The Voice med barnebarn


«This is The Voice!» «The Voice – Norges beste stemme.»Opptak har foregått ei stund i flere omganger. Jeg har vært blant publikum 2 ganger i høst. Både på «Blind audition» og «Duell».

Skikkelig stas. Den siste gangen var jeg der med Eldste barnebarn. Det var to opptaksbolker den dagen, og vi var på den første som starta klokka fire.
Før det, tok vi oss tid til å spise litt mat på Café Caravelle som ligger rett ved siden av TV-studioet på Fornebu. Den sene lunsjen skrev jeg om for et par uker siden, og linken til innlegget finner du nederst på sida.
♦️
Det tar litt lenger tid å være med på et opptaksprogram enn et direkteprogram, men begge deler er veldig artig. Når det er opptak, får vi mer innblikk i hva som egentlig skjer. Er en del pauser mellom opptakene. Men skjer ting da  også som er morsomt å følge med på. Sminkøren kommer inn for å pynte på fasaden til mentorene og de får litt påfyll av vann og kaffe og det blir småprating i hele salen, både blant publikum og mellom mentorene.

Programleder Siri kommer inn rett før opptakene, får applaus fra publikum, smiler og prater lett med mentorene…..og oss. Ja, for vi satt på første rad, Eldste barnebarn og jeg, og hun kjenner oss. For hun er jo min Datter og guttens mor. Stas for oss å være blant publikum uansett, for artistene er veldig flinke. Også på et så tidlig stadium i konkurransen. Noen fikk siste opptreden der og andre gikk videre til neste sending senere i januar. Knockout. Det hardner seg til for dem opp mot direktesendinger senere i vinter /vår.
♦️
Jeg publiserer nettopp dette innlegget i dag av en spesiell grunn. Det er fredag 5. januar, og i kveld sendes første program av The Voice på lufta. Blind Audition. Opptakene ble altså gjort senhøstes. Gleder meg til å se. Det går både direkte på TV2 og ligger ute på TV2 Play.
Skal du følge med på The Voice?

Sen lunsj på Caravelle med barnebarn.
Endelig starter det.
Får du vite alt?

4 kommentarer
    1. Jeg ble så imponert over sangen til Siri – både av at hun turte og at hun var så god til å synge. For et multitalent hun er! En dyktig og sympatisk programleder som oppleves som både varm, trygg og støttende. Skjønner godt at du er stolt av dattera!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg