Dette var spennende…..

Programleder Siri The Voice blindaudition
Da var det  i gang igjen

Opptakene av TV2-programmet The Voice – Norges beste stemme har starta. Og jeg fikk være publikum igjen i år også. I første runde var det blindaudition hvor alle de utvalgte sangtalentene en etter en framførte bidraget sitt på scena med live-orkester.
Og i de 4 skumle stolene med ryggen til, sitter de 4 mentorene som avgjør sangernes skjebne. I hvert fall i dette programmet.
♦️
Alle som står på scena er gode til å synge, for det har vært en utvelgelse FØR denne siste audition foran mentorene. Så derfor er det en fin konsertopplevelse for oss som sitter i salen. Vi satt på første rad, så fikk en skikkelig bra konsert.
♦️
Det har vært 6 forestillinger med blindaudition. Nå er det over. Jeg var der den siste dagen. Så alle de som kom seg videre i konkurransen er klare. Men det er naturlig nok hemmelig, for dette var opptak, og programmet sendes på TV om noen måneder. Da blir det først sendinger med audition-opptakene, og så duell-delen. Den er ikke spilt inn ennå, så spørs om jeg skal sikre meg billetter når DET starter også. Og kanskje til knockout-delen og finalen? Tiden vil vise.
♦️
Er lettvint å komme seg dit for meg nå i og med at jeg bor i Oslo. Og jeg kan enten bruke bilen eller ta kollektivt ut til arenaen på Fornebu. På mandag tok jeg bilen. Er forresten glad for at jeg «har turt» å kjøre i hovedstaden etter at jeg flytta hit, for ellers kunne det fort ha blitt slik at bilen vart stående.
Dattera mi har litt av æren for det, for hun har ofte spurt meg om å kjøre henne både hit og dit nedi sentrum og utover til Fornebu og andre steder.
♦️
Apropos Datter, så er jo hun også programleder for The Voice i år. Du ser henne så vidt på det øverste bildet. Ellers vart det ikke mye knipsing, for deltakerne kan ikke vises fram ennå. Derfor tok jeg heller ingen bilder av dem.
Men litt interiørbilder tar jeg meg den frihet å publisere, for stolene, logoen og The Voice-hånda med mikrofon er jo med hvert år i dette The Voice-konseptet.
Det norske programmet heter The Voice – Norges beste stemme

Tidligere innlegg som er The Voice-relatert:
TV-opptak og jeg var der.
Endelig starter det.
Får du vite alt?
Finalen sett fra min plass salen.

6 kommentarer
    1. Å så spennende å være med på tv opptak 🥰 Lenge siden jeg har vært i Telenor Arena, og den gangen kunne vi ikke kjøre dit. Det kan være en utfordring å kjøre i Oslo, men jeg har den innstillingen at det er bare å kaste seg ut i det. For man kommer alltid fram et sted, og blir det feil er det bare å prøve på nytt. Ønsker deg en fantastisk torsdag, klem 🤗

      1. Ja, litt spesielt med opptak i forhold til direktesending også. Artig å sjå aktiviteten før, etter og under opptakene. Oppvarmingsdelen hvor vi publikummere testes på klapping og jubling. Vi ser orkesteret som forbereder seg. Kamerafolka og andre crewmedlemmer i aksjon. Interessant. Tar litt lengre tid å være på et opptak enn på en direktesending, men tida går fort, for skjer noe hele tida. Og innimellom opptakene kan vi publikummere tillate oss å prate sammen, spise og drikke der vi sitter. Og vi kjenner på nerven når «kamera går».

    2. Så artig å være med på. Tror jeg syns Voice er det musikkprogrammet i konkurransekategori jeg liker best. Skal se setter deg når opptaket blir vist. Og datteren din har jeg kommentert før, hun har en så behagelig måte å være på, det slo meg fra først stund og før jeg visste at hun hadde en mor som blogget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg