Eplekaka som virkelig «tok kaka»😅


Vart inspirert av bloggen Kjerringtanker og kjører på med et innlegg på måfå. Ikke det at hun blogger på måfå. Neida. Det er bare det at jeg ikke vet åssen dette ender.
Hun hadde  et innlegg her om dagen som het:
Flere tanker rundt mat.
Der kom hun med litt statistikk på hvor mange av oss bloggere som har MAT som tema på bloggen. Såkalte matbloggere som altså skriver bare om mat. Noen av dem sper på med litt annet stoff innimellom, men altså mest mat.
Jeg kommenterte innlegget hennes og vet egentlig at jeg også har hatt en god del lesere når mat har vært temaet.
♦️
Jeg husker spesielt ett innlegg. Det tok helt av, og jeg ble helt sjokka da jeg så plasseringa på Topplista dagen etter publisering.
Plasseringa der er avhengig av lesertall i forhold til de andre bloggerne.
Du kan lese de tidligere innleggene om saken under her, på de blå linkene.
Det innlegget som ga meg de største lesertallene, var det om EPLEKAKE

Ei ny oppskrift på eplekake.
Jeg havna helt oppe på 5. plass på Topplista til Blogg.no med dette innlegget. Folk er tydeligvis opptatt av eplekake, til og med i november. For da er det vel ikke akkurat høysesong for eplekakebaking?
Da har folk begynt å tenke på julekakebaksten.
♦️
Men slik endte det altså, og det var jo skikkelig koselig og ikke minst en inspirasjon….til å fortsette med skrivinga
Hva skjer? Ganske sjokka.
Fortsatt ubegripelig. Hva skjer?
Begge disse innleggene omhandlet plasseringa på Topplista, men det var det siste som omhandlet 5.plassen.
Så spørs det da, om jeg «uforvarende» har lokka noen innpå her igjen på grunn av eplekaka mi😅
Beklager hvis du ble skuffa, men oppskrifta finner du faktisk ved å klikke på linken over her….med navnet «Ei ny oppskrift på eplekake» 🙋🏼‍♀️

10 kommentarer

Siste innlegg