Hva skjer? 🙄Ganske sjokka😅


I all verdens rike. Hva er det som skjer? Så høyt opp på bloggtopplista! Er det riktig? Det har aldri skjedd før. Har innfunnet meg med å vake lenger nedpå lista til Blogg.no. I hvert fall etter at jeg bestemte meg for å publisere kun ett innlegg i døgnet.
Til tider hadde jeg både 2 og 3 innlegg daglig. Da vart det litt flere lesere, men aldri så høyt opp som dette. Bare bortimot.
Jeg sjekker uansett denne topplista ganske tidlig på dagen. For er artig å følge med. Og egentlig litt moro å se hvilke innlegg jeg produserer som gir flest lesere. Varierer veldig.
♦️
Det er en del matbloggere som alltid kommer høyt opp på blogglista, så det er tydeligvis et populært emne. Men jeg kjører ikke aktivt på med det temaet likevel. Jeg liker å skrive om litt av hvert. Det som faller meg inn der og da. Da blir det veldig variert. For det er mye rart som surrer oppi huet på meg.
Og dessuten tar jeg ofte tilfeldige bilder gjennom dagen som også kan bli tema for et innlegg. Rett og slett.
♦️
Men altså nummer 11 på bloggtopplista er jo stort for en enkel hobbyblogger som meg. Derfor vart det faktisk et innlegg verdt, som nå produseres. Må jo ha lov til å skryte litt.
Men hvorfor så mange som 1073 lesere i går?
Det er lesertallene fra dagen før som registreres på topplista.
Kan jo bare bli spekulasjoner, men er fristende å si at det var mitt forsøk som «matblogger» som slo inn.
♦️
Gårsdagens innlegg handlet nemlig om fransk biffgryte og potetmos.
Dagen før der igjen var det også et matinnlegg: Kirsebærsaus og iskrem
Skal ikke sjå bort i fra at det var litt etterslep fra forrige dagen, hvis jeg nå først skal analysere. Og før der igjen var dagens innlegg om blå krysantemum.
Ikke akkurat mat, men blomster er kanskje også interessant?
Ikke godt å vite.
I hvert fall har maten min slått Barney-innleggene, for å si det sånn.
Barney som har vært bloggstjerna mi inntil nå😅

12 kommentarer

Siste innlegg