Fortsatt ubegripelig…..hva skjer?🧐


Mildt sagt sjokkert. Men gledelig sjokk, da. Og blir nok ikke varig sjokkskada. Får nyte det så lenge det varer. Er veldig langt opp på Blogg.no sin toppliste igjen, på tredje dagen. Bare at nå var jeg enda høyere.
Ikke vant til dette, jeg. Blir nesten nervøs og brydd.
Hva er det jeg driver med?
Eksponerer meg slik at jeg får 1893 mennesker til å lese blogginnleggene mine?
Helt sprøtt. Forplikter, føler jeg.
For litt mer skremmende å vite at så mange har lest skribleriene mine. Går plutselig opp for meg at det ikke bare er en slags dagbokskriving.
♦️
Etter at jeg gikk over til kun ett blogginnlegg i døgnet, raste jeg litt nedover på topplista. Behagelig og nesten usynlig mellom 20. og 40. plass og noen ganger mellom 50 og 60.
Men så skjedde det noe for noen dager siden. Var plutselig nr.18. Dagen etter var jeg plassert som nr.11, så 9 og altså i går på den uvirkelige plass nr.5 med 1893 lesere.
♦️
Unnskyld meg, og beklager min navlebeskuing, men måtte bare skrive om det. Og noe må jeg jo blogge om, så hvorfor ikke.
Jeg karakteriserer meg som en hverdagsblogger, som rabler ned det som faller meg inn i løpet av dagen. Og det kan være mye rart. Ikke alltid like spennende for andre. Men jeg fortsetter i samme sporet likevel.
♦️
Jeg liker å analysere, og er til tider en tanke FOR analytisk, men likevel.
Hva skjer her?
Prøvde meg på en analyse i et innlegg etter 11.-plassen, og der konkluderte jeg med at innleggene om kirsebærsaus og burgundergryte kunne være årsaken. Folk liker å lese om mat, tror jeg. Men etterpå vart jeg nr.9 og så 5. Hm…..Kan jo være etterdønninger…..fra matinnslagene, men hvem vet? Merkelig og mystisk.
Uansett…..i morgen er det nok normalt igjen🙋🏼‍♀️
Ellers skjønner jeg i hvert fall ingen ting😅
Hva skjer? Ganske sjokka.

14 kommentarer

Siste innlegg