Bilder du ikke så på TV……😉


Jeg var på The Voice igjen, da, som publikumer selvsagt. Ikke deltaker. Skulle tatt seg ut, med den sangstemmen her.
Og det var ikke en hvilken som helst direktesending. Det var FINALEN i The Voice, Norges Beste Stemme.
Var så heldig å få billetter, og var der med familien. Det vil si min Sønn, Svigersønn, Yngste og Eldste barnebarn. Og Datter?
Hun var programleder og oppholdt seg på scena eller backstage etter som sendinga skred fram.

Og vi satt heldigvis på tribuna. Hadde ikke turt å være på den scena jeg vettu.
♦️
Det var en varm kveld ute og det var enda varmere inni hangaren på Fornebu hvor sendinga foregikk. Var nok et lufteanlegg der, men merka ikke veldig mye til det.
På det øverste, blå bildet er det en lang pause i sendinga, og folk kunne bevege seg ut en tur. Noen av oss valgte å sitte, og du ser skotuppene til Sønn og meg i hvileposisjon.


Men kjempehyggelig, spennende og fint var det å være der under sending.
Du så det kanskje The Voice på TV fredagskvelden?
Fire flotte artister sto igjen til denne finalen, og når sendinga var slutt skulle det være EN som vant The Voice 2024, og som fikk bil, platekontrakt, heder og ære.
Alle var veldig dyktige, og hadde absolutt fortjent å vinne. De hadde så forskjellige stiler også, så helt umulig å forutsi.


Alle bildene jeg har satt inn er tatt før eller etter sending, eller i reklamepauser. Collagen over her består av fire bilder jeg knipsa av mentorene og min Datter Siri. Ekstra stas for barna hennes at hun tok seg tid til å vinke til dem og oss andre i familien👆
♦️
Det nederste bildet er tatt da deltakerne hadde tatt plass i mentorstolene da mentorene sang sammen oppå scena i starten av programmet.
Senere var det forøvrig duetter som besto av mentor og elev.
Hver mentor hadde faktisk hver din deltaker i finalen i år.
Etter Nyhetene vart det Superfinale hvor kun to sto igjen. Det var Lavrans og Inger Lise.
Inger Lise vant til slutt og ble altså kåret til vinneren av The Voice 2024. Gratulerer🎉


Finalen sett fra min plass i salen 2023
The Voice med barnebarn

8 kommentarer
    1. Fulgte med i finalen, og ekstra gøy var det at favoritten jeg hele tiden stemte på vant. Lavrans er også dyktig, men valget endte på Inger Lise. Synes at nivået var høyt i år, og mange dyktige artister. Godt at du koste deg og din datter er dyktig programleder.

    2. Jeg har sett av og til innimellom 🙂 Og fikk med meg deler av finalen faktisk 🙂 Fint! Kunne vel blitt begge de to siste, av hver sin årsak. Han var jo litt mer spesiell, x-faktor, kanskje og flott stemme, men fy for en stemme hun hadde 🙂 Helt enorm.

    3. Sikkert gøy å være til stede 🙂 Jeg var på sommeravslutning for koret mitt og fikk ikke med meg finalen. Hørte etterpå hvem som vant – så jeg har faktisk ikke sett siste episoden. Flotte alle som var igjen – og vinnere alle, tenker jeg 🙂

      1. Koravslutning var sikkert også supert å være til stede på🙋🏼‍♀️ Alle finalistene i The Voive var veldig gode i hver sine sjangre👏Artig og spennende å være der😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg