Har både YouTube-kanal og Instagram🙋🏼‍♀️


Når du leser dette innlegget, ser du at det er plassert 3 «knapper» øverst på sida, under toppbildet mitt.

Symboler for Youtube, Facebook og Instagram.
Jeg legger ofte ut bilder på Instagram, og gjerne i Story, med link til blogginnlegg.

Youtube derimot har jeg ikke brukt noe særlig.
Har lagt ut noen små-videoer der, bare for å prøve meg fram.
Skal prøve å utforske dette litt mer.

Ser at det er en egen knapp for YouTube på sida mi hvor jeg lager innleggene mine. Men har ikke fått det til.
Må nok forske litt mer🤓

Vet du, hvis du er blogger, hvordan du bruker den funksjonen?

 

11 kommentarer
    1. Kom greit inn på Instagram via knappen, og følger deg der. Er ikke blogger men leser. Du har en flott hund, og da får man turer ut. Ha en fin kveld.

      1. Vet ikke om jeg får det til jeg heller🤗 «Knappene» for Instagram og YouTube funker på bloggsida mi i hvert fall. Men må lære meg mer om YouTube. Trene på å lage videoer og legge ut🙄

    2. Hvis du klikker på YouTube-videoen du har laget ser du skjermen hvor det står liker og liker ikke. Bortenfor der står det “Del”. Den klikker du på. Da får du opp en html-kode du kan lime inn i editoren der det står YouTube på bloggen din.

      Har lagt deg til som følger på YouTube 😊 Man lærer mye av å holde på med YouTube.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg