Hvorfor gidder jeg å blogge?🙄

Ja, det kan jeg saktens spørre meg sjøl om.

Tjener da ikke penger på denne virksomheten. Blir bare kvitt litt skrivekløe. Og jeg bruker opp tida mi på tull?
Men har kanskje sneven av oppmerksomhetssyken?

Ikke vet, jeg🤗
Vart nå bare slik. Blogging altså. Fra høsten 2018. Hadde tross alt en pause fra april 2020 til desember 2022 hvor jeg ikke blogga. Tenkte vel det samme da, kanskje? Da jeg slutta. Hvorfor blogger jeg egentlig?

Husker ikke helt. Men en av hovedårsaken til skrivesperre da var vel at jeg flytta fra Hamar til Oslo.
Det at det samtidig var pandemi, var ingen unnskyldning.
Det burde heller ha virka motsatt, sånn som samfunnet var nedstengt da.
Var ikke mye annet å foreta seg enn turer i skogen med bikkja, og eventuelt blogging🤗
Vi fikk heldigvis lov til å gå ut her i landet.

Rart å tenke på nå, så kort tid etterpå, at så mye var stengt😝

Som sagt, da hadde jeg sånn sett hatt tid til å blogge, men gjorde det ikke. Skjedde faktisk mye annet i livet mitt som var viktigere.
Flytting tar tid. Var mer sammen med familie også, sjøl om det også  var forbudt til tider, på det verste.

Spennende å gjøre seg kjent på nye stier og veier i nærområdet, var det.
Til og med det burde jo ha oppmuntret meg til blogging, men neida.

Men altså i slutten av november fikk jeg det for meg at jeg kanskje skulle prøve igjen. Så 1.desember kom første innlegget.

Etter da har jeg enn så lenge vært ustoppelig. Så lenge det varer😅

Litt voldsomt til tider, for er slik skrudd sammen at jeg kan bli en smule overdrevent ivrig når jeg først engasjerer meg for noe.

Ivrig er kanskje et for pent uttrykk. Heller INTENS, vi jeg si😂

Antageligvis lite blogging framover….
skrev jeg faktisk i november 2019.

Og så var jeg Kort innpå i november 2019.

4 kommentarer

    1. Synes blogging er en kjempekoselig hobby, og jeg liker å skrive. Man lærer jo å uttrykke seg skriftlig. I tillegg elsker jeg å fotografere. Da får jeg delt mine bilder her inne.

      Synes det er kjempekoselig at du blogger her inne ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Blogging er kos syns jeg – alle nye venner man får, som man kanskje treffer innimellom også! Så kan jeg ta bilder, og skrive og bruke alle bildene til noe da (jeg tar jo syyyykt mange bilder)! Koselig at du er på igjen! Klem <3

      1. Så fint å høre din mening om blogging. Helt enig med deg. Koselige bloggkollegaer her inne, men ikke truffet noen av dere. Og så enig ang bilder. Jeg også elsker å ta bilder…og skrive om dem. Tar ofte utgangspunkt i et bilde, og så skriver jeg. Og det kan også være motsatt, at jeg leter opp bilder til et innlegg. Artig😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg