Antageligvis lite blogging framover

Skal aldri si aldri, men tror kanskje det blir mer fokus på andre ting ei stund framover. Vil nok dukke opp et blogginnlegg av og til. Men frekvensen er jeg usikker på. Skal likevel ikke sjå bort i fra at det ratt blir hver dag heller. Den som følger med får sjå….

Skjer så mye annet

Har du fulgt med på bloggen min i det siste, har du skjønt det.
Setter inn en link her hvis du ikke aner hva jeg sikter til:

Endelig løsna det.

Det er den boligjakta som endelig har tatt slutt. Men da starter en annen prosess.
Jeg skal ikke ha 2 leiligheter, så da må jeg selge den ene. Der jeg bor nå.

Har litt tid på meg, men mye som skal ordnes, så greit å komme i gang med prosessen.
Godt for alt som er unnagjort, sier jeg bare….

  • Rydde vekk ting jeg ikke skal ha framme ved fotografering.
  • Selge ting på Finn.no
  • Kaste og gi bort til loppemarkeder.
  • Selge et stort vitrineskap som tar for mye plass.
  • Da må alt som er inni der flyttes over til andre skap.
  • Og før det kan gjøres, må ting i de skapa pakkes ned i kasser. Det jeg tror at jeg ikke trenger på noen måneder.
  • Forhøre meg om minilager. Lurt å putte ting inn der som mellomlagring, tror jeg.

Så får jeg ta ting etter tur, men helst i god forkant av hendelsene, så det ikke blir stress.

Vil jo at leiligheta skal framstå finest mulig på bildene. Så må tenke nøye gjennom hva som skal fjernes og hva som skal puttes inn før fotografering.

Får konsulenthjelp også heldigvis. En av de første ukene blir nok det. Og takstmann kommer. Og kontraktsmøte i Oslo blir det. Nok å gjøre. Bra at jeg er pensjonist. Flere timer til disposisjon 😉

Så da….

…..får vi se når jeg kommer tilbake her. Kan bli i morgen, eller en annen dag. Blir nok litt i rykk og napp.
Og varierende lengde på innlegg.  Skal holde deg orientert om prosessen min….Blir vel ikke noe særlig annet å skrive om framover …. 😉

 

 

 

8 kommentarer
    1. Masse lykke til i prosessen😚
      Håper å se innlegg fra deg fremover!! Om ikke du får tid hver dag, så stikk innom innimellom slaga da😊 Vil jo gjerne følge deg på veien vettu. Men for all del .. ikke stress med hverken det ene eller det andre.
      Ha en fin mandag😊

    2. Her rykker og napper det voldsomt om dagen… Har NULL energi i hverdagen nå.. Etter alt med mamma og sånn. Jeg har bare energi til jobb, så er det tomt. Leser litt blogger, men får ikke energi til å skrive særlig selv.. Du har jo masse å gjøre nå, spennende da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg