Kort innpå……

Litt innpå for å vise at det står til liv 😉 Dårlig med blogging om dagen. Og det som er så moro!

Kort innpå…

Mandag 18.november har det blitt. Forrige innlegg var på bursdagen min 13.november.
Skikkelig labert på skrivefronten altså.

Men så skjer det mye annet som må ha større fokus akkurat nå.

Det er den boligjakten da, vet du.

Den har jeg mast mye om opp gjennom. Og hvis du har lest tidligere innlegg, vet du at det nå har begynt å løsne.

Du kan få relaterte innlegg under her. Klikk deg inn på de blå linkene og les hvis du vil.

Antageligvis lite blogging framover.

Endelig løsna det.

 

Og hva har skjedd på 5 dager?

Bursdagen gikk rolig for seg. Det var ikke rundt tall, så ikke mye å rope høyt om. Men når man er på Facebook, blir det litt oppstyr. Glemte nesten sjøl at jeg hadde bursdag. Ble minnet på det der inne. Overveldende at bortimot 130 personer gratulerte meg. Stas det, da.

Og så var det bursdag igjen, da.

Var i Oslo på bursdagen og dagen før. Hadde blant annet kontraktsmøte for boligkjøpet.
Dessuten var jeg ute og spiste med ungdommen.

Så var det hjem for å rydde og planlegge. Lenge til jeg skal flytte, men godt for alt som er unnagjort. Må jo planlegge for salg også.

Jobbet litt igjen på apoteket og ellers de vanlige, daglige gjøremål. Og puddelen må ha stell, tur og oppmerksomhet 😉 Glatt å vandre ute, men med nyinnkjøpte brodder på skoene går jeg trygt. Bikkja klarer seg bra på glatta med fire bein.

Og i dag?

I dag snør det igjen. Kommer ganske mye denne gangen. Så får vi sjå om det blir liggende.
Jeg må uansett ut på biltur, for skal ha den halvårlige infusjonen mot benskjørhet, på sjukehuset.

Om takknemlighet for livet.

I samme slenga, som jeg likevel er i farta, tar jeg meg en tur innom et par interiørbutikker. Må se etter styling-elementer før fotografering. Moro det, da.

Har tenkt å innhente råd fra en interiørkonsulent senere, men kjekt å orientere seg litt om trender sjøl også. Ellers er jeg ikke alt for opptatt av dette vanligvis.

I tillegg får jeg småpusle med å fjerne overflødige gjenstander og sette dem i boden. Klargjøring for fotoseanse om ikke alt for lenge.

Så kommer jeg vel innpå her igjen en dag. Plutselig tilbake!

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg