Må jeg ha rød jul?🤗

I gamle dager var da vel jula alltid rød og grønn?

Og for det meste er den vel det fortsatt.
Jeg har 3 røde elementer i år.
Det er amaryllisen og 2 julestjerner (blomster altså)
Amaryllisen har jeg kjøpt sjøl, den ene julestjerna har jeg vunnet og den andre fikk jeg i gave.
Koselig det, da☺️
De har alle fått passende plassering faktisk.

Ellers har jeg mye hvitt, grønt, gyldent og konjakkfarget. I den duren….
Det passer faktisk best sammen med det andre jeg har av interiør.
Høres litt jålete ut nå, men synes faktisk at det er viktig med fargeharmoni.
Det gjør noe med trivsel og humør.

Jeg kan jo vise deg noen eksempler på det jeg mener.

Som du ser på ett av bildene, har jeg pynta julepalma😅

Kan vise deg flere bilder av den i et senere innlegg🙋🏼‍♀️

 

6 kommentarer

Siste innlegg