Det var siste mulighet i år…….

Gressholmen kro på Gressholmen i Oslofjorden
Ved lunsjtid var vi virkelig sultne etter å ha gått rundt på Gressholmen og Heggholmen, samt vært på Lindøya før det igjen. Absolutt tid for mat. Her er Barney i bra driv mot kroa. Og sjøl om han ikke fikk lunsjen sin der, var han rimelig fornøyd. Alle tre menneskene bestilte reker, og det smakte fantastisk. Spesielt etter mye frisk luft og trimming i form av mye gåing på øyene.
♦️
Under har du en billedsamling fra kroa. Som vanlig finner Barney seg godt til rette under bordet når vi spiser. Kan jo fort falle ned noen godbiter.

Billedcollage fra Gressholmen kro med Mellompuddel Barney, reker og uteplassen

Til slutt i dette innlegget viser jeg deg litt mer natur fra Gressholmen og Heggholmen. Men først noen linker til flere relaterte innlegg.
Har du vært på dette fyret?
Klar for neste øy Gressholmen.
Her blir det billedbrev fra øyhoppinga.
Det var en fantastisk tur vi hadde denne fredagen i september. Og den er ikke slutt ennå. Mer kommer…..
PS.
Da vi besøkte Gressholmen kro var det bare 2 åpningsdager igjen før de stengte for sesongen, så det var på hekta at vi fikk det med oss i år.  Men nye muligheter neste år🙋🏼‍♀️


10 kommentarer
    1. Gressholmen var mitt øy paradis da jeg studerte i Oslo på 90 tallet. Jeg tok ferja ut og bada, silte meg leste pensum så ofte kunne❤️ og turen gikk ofte innom kroa på vei hjem for en øl og noen ganger middag. Det har skjedd mye der siden den gang😊 veldig fint å se bilder derfra. Nå som jeg er i Oslo må jeg komme meg utpå snart. Takk for deling! Og fineste boffen da. Liker han reker? 😍🐾

      1. Så fint og koselig å lese🤗 Skikkelig idyllisk både der og på de andre øyene vi rakk denne gangen. Nå har jeg tatt fet «første steget», og da blir det lettere å gjenta😀 Barney liker reker faktisk🐩 Men ikke det beste han får.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg