Nå er det definitivt slutt

Og når jeg blogger i stedet for å gjøre daglidagse ting, skjer dette. Det er absolutt på overtid det med rydding på balkongen og tildekking av møbler. Det var litt skummelt her om dagen, for da kom snøen, men den ble fort borte. Da fikk jeg enda litt tid på meg til å ordne.  

I går fikk jeg ånden over meg og satte i gang. Jeg tok bilder både før og etter for å ha dokumentasjon, akkurat som om det skulle være så viktig. Men altså; sommeren er definitivt over og høsten er også snart over, selv om november vel regnes som høstmåned på disse trakter. Jeg trenger hverken parasoll eller hagemøbler på lenge. Det må stuves sammen i det ene hjørnet av balkongen, med presenning over. Det er vanskelig å skjønne nå, men det kan komme opptil en meter snø over sommermøblene i løpet av vinteren. I fjor kom det mye snø. Se bildet under her av vinterkledde Barney som har rigga seg til på pledd 😉

Men det er en stund til det blir slik som over her. I går så det sånn ut på balkongen før jeg begynte å rydde:

 

Og litt av sommeren klorer seg fast. Den må og vil jeg vanne og stelle til frosten tar den:

 

Og etter sjauing og flytting og tildekking ble det sånn:

 Nå kan snøen komme. Blir koselig det også…..

#høst #vinter #snø #balkong #vinterklargjøring #hamar #ensommererover

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg