Åssen vart dagen?…og litt Vixen

Den vart ganske normal og vanlig den fredagen i går. Uten så veldig mange overraskelser og begivenheter. I hvert fall når jeg snakker for meg sjøl. Helt greit likevel. Jeg er jo god på å sjå gleder i de små ting og hendelser, så helt OK. Er for eksempel glad for at jeg i det hele tatt kommer meg opp av senga om morran.
♦️

Ikke det at jeg noen gang har hatt problemer med det. Men er nå vel likevel ingen selvfølge for alle. Så det er jeg glad for, sjøl om jeg ganske fort måtte ut i 13 kuldegrader på luftetur med Barney. Ikke mobb meg ….men det er jammenmeg godt og positivt det også, når jeg først kommer ut😉
♦️

Tar litt tid denne prosessen, for i går måtte både puddelen og jeg dekke oss til godt for ikke å fryse. Var vind i tillegg til kuldegradene. Men så friskt og godt, da, og så vidunderlig å komme inn igjen.
♦️

Og da ble det 2 brødskiver og en kaffekopp på meg og pellets og en liten dert med leverpostei til veslegutten.
Slik er det vel stort sett hver morgen. Så sjekkes bloggen, nyheter på TV og kanskje FB og Insta.
♦️

I går måtte jeg på butikken. Prøver å foreta handling bare en gang i uka. Dro på senteret. Når jeg først er i farta stikker jeg innom flere butikker.
♦️
Så i går vart det 2 poser med mat og slikt, leverte batterier på Clas Ohlson og kjøpte ei lyspære, litt vin på polet, tannpirkere og tyggis på apoteket og ei svart bukse på H&M, for å gi detaljert rapport.
Mangler bare hvilken type vin og bukse det vart.
Stopper der.
♦️

Og videre da?
Tja, litt småtteri som oppvask, klesvask, vedfyring, matlaging, spising, nok en tur med Barney, TV-titting, blogging og litt prat med naboer.
Helt normalt.
♦️

Heller ikke unormalt at jeg ikke fikk en pris på Vixen-prisutdelingen nedi byen her på kvelden. Var ikke nominert heller😜 Mange bra prisvinnere, leste jeg meg til utpå kvelden. Flinke folk.
♦️

Opprinnelig var det vel stort sett bloggere som fikk priser der. Men nå er det mer vanlig at influensere bruker andre medier for å nå fram til følgerne sine. Alle typer sosiale medier. Jeg holder meg til blogginga og litt Instagram og FB. Men så er jeg ingen influenser heller, da.
På Wikipedia leser jeg at tidligere var navnet Vixen Blog Awards.
Nå heter det Vixen Influencer Awards.

12 kommentarer
    1. Så fint å lese om dagen din. Det er ikke de store tinga som skal gjøre en dag, det er gleden av alle de små tinga. Sjøl om det kan føles litt hustre når en må ut i en kald verden med mange minus. Godt etterpå. Jeg kosa meg skikkelig med innlegget ditt. Jeg er veldig glad for at jeg slipper slikt som Vixen for eksempel 😀

      1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Takk og pris for at vi slipper Vixen, ja. Er vel mer som en dagbok å regne dette jeg driver med😅, så langt unna Vixen-nivå😂

    2. Her jeg bor sier man ofte -intet nytt er godt nytt.
      Kan være veldig fint at det ikke skjer så mye. Men så skjer jo selve livet, å det er i grunn mye som skjer på en dag likevell.
      Hadde vært morsomt å bli invitert på vixen-festen, men jeg har ikke fortjent det, å ikke vet jeg om jeg noen gang vil våge meg ut i det store rampelyset heller. For man må tåle bra mye dritt om man blir kjent for hele allmenheten. Man må også tørre å ta opp å diskutere dem betente temaer, å utlevere også si e ikke helt populære meninger. Da skal du også være bra tøff.

      1. Enig. Tør vel ikke helt alltid å si hva jeg mener på bloggen jeg heller. Vil ikke stikke meg ut alt for mye. Men er nå tross alt her, så noe er det jo. Litt tøffhet. Men ikke nok for å vekke oppsikt og få flere lesere. Men kult at noen leser, da, og følger med på Bloggtopplista for å se lesertallene mine hver dag😅

    3. Fin dag hos deg…liker slike normale dager jeg.
      Vixen ja….det er et sted for unge talentfulle mennesker som har noe å fare med tenker jeg.
      De får til noe vi aldri har klart..De er talentfulle…
      Her på blogg er det jo mer sånn tralt og hverdagsprek om dagen! Fint det også, men
      vi kan jo ikk dra inn så mange store summer på det!
      Jeg leste på nettet at enkelte tjener inn 90.000 på en dag – og det var på Instagram..Da har du fått det til ja..

      1. Normale dager er det flest av, og fint at vi klarer å sjå det fine i de små ting. Da blir alt så mye bedre. Vixenpris kan vi nok sjå langt etter. En annen divisjon. Og ikke har jeg det som mål heller. Er på Instagram jeg også, men da måtte jeg nok ha vært både kulere, yngre og med et mer heftig budskap enn det jeg ofte presenterer, for å tjene penger😅

    4. Jeg lurer nå på med en del av disse som er influenesere, hva de er flinke til. Det mange i alle fall er mest kjent for, er jo å være KJENT. Ikke særlig annet. Noen så klart. Men mange har bygget seg opp på å ha vunnet Ex on the beach eller noe, og fått status på det. Mange er flinke til noe også, så klart. Men mange er mest flinke til akkurat bare det: å være kjent…

      1. Det har du jammen rett i. Ganske varierende kvalitet. Å bli kjent for en hver pris, tror jeg at jeg står over. Mange teite programmer (etter min mening) som har gjort folk til kjendiser på en enkel måte. Og så er det sjølsagt noen som virkelig har gjort seg fortjent til å bli såkalte kjendiser.

    5. Ut må vi – både Barney, du og jeg…..! Da er vi vel litt influensere vel – forbilder for å komme oss ut……..! Vixen eller ikke – vi har jo vår Gryxen, vi! Så får “småjentene” holde seg på The Hub eller hvordetnåennvar! Klem <3

      1. På The Hub hadde jeg ikke noe å gjøre, nei. Ikke denne gangen. Vi holder oss til naturen, turene våre og litt annet innimellom du og jeg. Og Barney henger med på mine turer😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg