Barney venter på besøk

Reklame | CURLI Adlibris


Barney skjønner mye. Ei god stund før det kommer gjester, uansett hvem det er, setter han seg til slik som her og venter med blikket rettet mot utgangsdøra. Jeg sier ingenting som skulle indikere besøk, men han tolker tydeligvis diverse signaler. Ting som ikke skjer ellers.
Slik som at jeg dekker på bordet, pynter meg eller andre ting som skjer nettopp når vi venter gjester. Han oppfører seg helt annerledes hvis jeg pynter meg for å dra bort for eksempel. Så i løpet av de vel ni åra han har levd, har han tydeligvis lært seg å skjønne en god del. Dessuten kan han flere og flere ord og setninger.

Så på en måte kan vi kan kommunisere rimelig greit gjennom dagen.
♦️
Det var bare en gjest som kom denne gangen. Enkel lunsj skulle serveres.
Og som jeg ofte gjør, tok jeg bilde for å ha noe å skrive om på bloggen😅
Det vart en slik plukkogblandsjøl-lunsj, om jeg skal kalle det noe.
Det viktigste er uansett å treffes for å prate sammen, men det hjelper bra med god mat og drikke også.

Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10 ved å trykke på linken. 
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow
♦️
Og enda en mulighet:
Du kan også kjøpe deg en god BOK via nettsida jeg gir deg adgang til her. Nordens største nettbokhandel: Adlibris

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg