En litt «koko» skihistorie🤪


Årets siste bilde på bloggen
I serien «Dagens bilde»
Slik er det i Oslo nå
Skikkelig vinter
Skispor oppå sletta
Kan ha på skia rett utafor døra mi
Men
Så hadde det seg slik
At skiskoa drukna i oversvømmelsen i august
Og solgte da likesågodt ski og staver på Finn.no
Uansett flere år siden jeg har gått på ski
Lettest å gå turer på beina med puddelen Barney
Så hendte det noe
Yngste Barnebarn vil gå skitur med mommo
Tja
Datter overtalte meg til å overta hennes gamle ski
Må bare kjøpe nye sko og staver
Helt koko?
Ja, litt
Var litt rask med å selge skiutstyret mitt
Kanskje staver og sko på tilbud?
Ikke fullt før det renner over.
Om film, oversvømmelse og lokalavisa.
Skitur i tåke ble dagens bilde.
Ønsker deg Godt Nyttår!

4 kommentarer
    1. Godt nytt år til deg!
      Herlig….
      Kos deg masse med flotte skiturer…Blir gøy det…
      Her kan jeg egentlig gå til ski til jobben i morgen merker jeg..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg