Er det nok med 2 om dagen?

To øyne i gresset i Limerick Irland 2015

 

Ikke se så forskrekka ut, da…du på bildet.
Hva du nå enn forestiller med de store blå øya mellom grastustene.
Bildet er tatt i Irland i mai 2017.
Jeg var på rundreise der.
Hadde forresten mange blogginnlegg fra turen.
♦️
Og 2 om dagen nok?
Ikke frukt og grønt.
Prøver å få i meg 5 av det.
Jeg understreker prøver.
Ikke alltid det går.
Det er blogginga det gjelder nå.
Starta opp att i desember og kjørte hardt ut med 3 innlegg om dagen.
Lettere å komme seg oppover på Topplista med den strategien.
Tenkte jeg.
Funka.
Men slitsomt i lengden.
Vil gjerne ha en anelse kvalitet over det jeg presenterer.
Så er kanskje bedre med få gode innlegg enn mange dårlige.
I det siste har jeg satsa på 2 om dagen.
Får jeg skikkelig skrivekløe slik at det hoper seg opp, kan jeg revurdere.
Men ligger alltid litt i forkant uansett.
Legger innlegg «på forfall».
Du kan sjå innlegg som er publisert litt over kl. 7 om morran.
Ikke oppe så tidlig jeg, vettu….
Slik kan det legges innlegg «på forfall» flere dager framover.
Lettvint og fint….at det går an.
Hvis jeg hadde vært «dagbokblogger» hadde det vel ikke gått an.
Da vil leseren ha tidsaktuell oppdatering, tenker jeg….
Helst fra time til time, eller i alle fall dagsfersk.
♦️
Så da blir det slik nå.
I alle fall ei stund.
Før sjå åssen det utvikler seg.
♦️
Hva synes du er best?

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Artig bilde! 😀
      Jeg kunne ha flere innlegg før, men har jeg et om dagen nå, så er jeg fornøyd. 😉
      Legger merke til at de fleste, inkludert meg selv, ikke rekker å lese, og kommentere hvis det er flere.
      Men man kommer nok raskere oppover med flere innlegg 🙂

    2. Jeg syntes det var noe kjent med den haugen og de øynene, og når jeg leste videre så var det jo du som har skrevet om det tidligere. Jeg husker at jeg leste med stor iver innlegg om Irland 🥰 Skal man holde seg på toppen av lista må man virkelig jobbe for det, og det innebærer flere og berørende innlegg men også besøk hos medbloggere. Selv så lykkes jeg nok ikke alltid det, for jeg går opp og ned på lista hele tiden. Energien min svinger hele tiden, og da er det vanskelig å få tankene fra hode og ut i fingrene. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Så bra at du husker😀 For det var forrige gang jeg blogga. I 2019 tror jeg at innleggene om Irland vart publisert. Og angående antall innlegg. Må nok ha det som nesten heltidsjobb og i tillegg gi leserne veldig interessante temaer, og bra formulering, til enhver tid. Litt krevende😅

    3. Jeg har jo to innlegg om dagen….! Lager dem kvelden før, og så legger jeg ut det ene i 6-7 tida på morran og det andre rundt klokka 16. Har gjort det sånn leeeeenge nå, og syns det funker gull! Klem <3

    4. Det er et valg du selv må ta. Jeg skriver som jeg før har sagt når jeg vil. Ofte blir det ett innlegg om dagen, og om jeg her eller der på lista, det får bare være som det er. Jeg blir aldri en toppblogger i dag. Men jeg har vært det!!! Den gangen det var blogg på VG- nett, VGB. Da var jeg toppblogger da. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg