Film av Barney som plukker stikkelsbær🐩😅

Vi har et par stikkelsbærbusker på fellesområdet her jeg bor. Nå er de modne og så søte som stikkelsbær klarer å bli. De er av den røde typen, ser du. Da vi gikk forbi der i dag på vei hjem fra morgenturen, tok jeg en smak. God. Jeg plukket en til Barney også. Vanligvis liker han ikke frukt og grønnsaker, men joda, denne smakte nok godt. Da viste jeg ham bærene på grenene, slik at han eventuelt kunne plukke sjøl. Og det lærte han fort. Og han jafset i seg en del, før jeg stoppet plukkinga. Ikke sikkert at han hadde godt av alt for mye bær. Se videosnutten jeg har satt inn under her👇👇👇

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg