Jeg fant også gull…..akkurat som deg….😉

Hundesletta på Ekeberg i høstfarger, med utsikt til Holmenkollåsen
Blogger SOLLIV fant gull her om dagen.
Det å finne gull.
Det inspirerte meg til å vise gullet som jeg fant.
Og ikke bare gull.
Men rett og slett gull og grønne skoger.
Eller gull i grønne skoger.
Etter som man ser det.
For meg er opplevelsen og synet GULL
Toppen av Hundesletta på Ekeberg.
Utsikt mot byen nedi der.
Og Holmenkollåsen og Nordmarka bakenfor.
Og det fantastisk vakre fargespillet i trærne.
Og bakken.


Videre inn i skogen.
Retter opp ryggen.
Kneiser med nakken
Og ser opp
Vakkert gull mot høstklar, blå himmel
Bare vakkert

Og ut på veien
Ikke dårligere der
Jeg bare elsker de høstfargene
Jeg er høst
Både i mentalitet, alder og fargepalett
Garantert

8 kommentarer
    1. Ja nå er det gull over alt, men det spørs hvor lenge vi får beholde det pga vinden. Vakkert er det uansett 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg