Har du lov til dette, da?😳

Hvor gÄr grensene for hva en hund kan fÄ lov til Ä gjÞre?

Barney nÊrmer seg 8 Är. Han ble fÞdt pÄ Valentinsdagen, 14.februar i 2015.
Han er en middelaldrende mellompuddel, 
men fortsatt sprek.
Regnet i hundeÄr er han i 50-Ära, tenker jeg.

Som med de andre hundene vi har hatt opp gjennom, startet det med at han ikke fikk ligge i sofa, stoler og menneskesenga😜
Det skar seg etter hvert med senga.
Sofa og stoler prÞver han seg ikke pÄ, for det har alltid vÊrt forbudt.

Jeg har flytta 2 ganger etter at jeg fikk Barney.
FÞrste gangen syntes jeg at han burde fÄ litt mer trygghet, og dermed ble det fri adgang til matmors seng pÄ natta.

Og etter det var det gjort.
Det er koselig ogsĂ„, da. Han krĂžller seg sammen i fotenden eller andre lune kroker oppĂ„ dyna. Knehasene mine er et yndet sted nĂ„r jeg ligger i fosterstilling pĂ„ sida😅

Etter hvert har har det jammen utarta.
Jeg ga ham dessverre ikke en egen hundeseng da han var valp. Han hadde et bur som han kunne gÄ inn i, men det ble ikke attraktivt pÄ natta da muligheten Äpna seg for dobbeltsenga hennes mor.

Senere har jeg hatt et par forsĂžk med forskjellige hundesenger, uten Ăžnsket resultat.
SÄ nÄr dÞra til soverommet stÄr Äpen pÄ dagtid, er veien kort til senga mi. Og det har han fÄtt og fÄr fortsatt lov til.
Det er vel ikke hygienisk hvis man tenker pÄ alt han kan fÄ av smÄkryp og rusk i pelsen fra skogen han vandrer gjennom pÄ turene med meg, men pytt, pytt. Det gÄr forhÄpentligvis greit med meg



Her om dagen fant jeg ham i posisjonen som vist pĂ„ bildet😅
Han har nok lÊrt av a mor at hodet er godt Ä ha pÄ puta. Det mÄtte prÞves. Og slik sÄ DET ut.

Han er nÄ sÞt, da.

Hvis du har hund; fÄr den lov til Ä ligge i senga di?

8 kommentarer
    1. Charlie Chihuahua sover i senga vÄr hver natt. Han sutret sÄ veldig i buret sitt den fÞrste natta at jeg forbarma meg over han og tok han opp i senga for Ä gi trygghet. han er omplasseringshund og omplassert for andre gang da han kom til oss.
      Og som du sier, da er det gjort. Siden har han sovet der hver natt.

    2. Har to stk puddler i senga hver natt jeg đŸ©đŸ© ei omplasseringsjente som bare ligger pĂ„ putene, og en gutt som sover bak knĂŠr, inntil rygg og bryst.

    3. Hihi, jeg har ikke hund – ennĂ„ – men jeg tenker at jeg ikke skal ha den i senga……! SpĂžrs Ă„ssen det gĂ„r i sĂ„ fall – for det ser sĂ„Ă„Ă„ koselig ut! <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg