Hest i fokus her ….?😉


Hest på beite her hos oss.
Ikke vår hest, da.
Men oppholder seg i nabolaget.
Til glede for puddelen og meg  på morgentur.
Graset er alltid grønnere på andre sida?
Eller…. vakre hest?
Har hilst på ham og vennene hans mange ganger før.
Søte hesten.
Spiser gress på andre sida av gjerdet.
Spennende, fristende og sikkert godt.
Skjønner ham godt.
For det er tydelig at graset er både grønnere og lengre på andre sida her.
Altså på vår side.
Vær så god og forsyn deg.
Over til noe helt annet.
Her jeg sitter akkurat nå, står TV’n på.
I bakgrunnen.
Ikke akkurat hest der sånn direkte.
Men kanskje bittelitt tema.
Prinsessebryllup i Geiranger.
Bryr oss ikke så mye hverken Barney eller jeg.
Men JEG kanskje litt mer enn puddelen.
Han gir like mye blaffen som hesten….
Får da være måte på oppstyr.
Men vanskelig å unngå hvis en setter på de vanlige TV-kanalene nå om dagen.
Snart er det heldigvis over.
Vet om flere som gifter seg akkurat i dag og også har bryllupsdag i dag, jeg.
Ikke fullt så mye oppstyr rundt de folka.
Og glade er nok DE for det, tenker jeg.


Er det godt eller bare sosialt, mon tro?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg