Hvor ofte går du til frisøren?

Ja, hvor ofte går du til frisøren? Akkurat som om jeg har noe med det….
Jeg kan i hvert fall fortelle om meg selv og mine vaner. Nå skal du høre…..

I dag skjedde det…..

Ikke så dramatisk som det høres ut. Men det er ikke så ofte det skjer, så er egentlig en liten begivenhet i livet mitt 😉

Jeg bestilte meg frisørtime her om dagen, og fikk det heldigvis ganske fort.

Det var ikke så lang ventetid akkurat nå.

 

Og hvorfor måtte jeg nå?

En kan nesten spørre på den måten, for når luggen faller nedi øya er det på tide. Nå kommer det selvsagt an på hvor lang den var i utgangspunktet.

Og da jeg etter hvert sjekka når jeg sist klippet meg, viste det seg å være akkurat 3 måneder siden!

Jammen går tida fort! Så til høyre her ser du et “slørete” før-bilde som ble tatt i dag tidlig.

 

Nesten flaut…

Jeg sa til frisøren min i dag at hvis alle var som meg, hadde ikke butikken hans gått særlig bra. De fleste klipper seg vel hver 6.uke har jeg hørt.

Hvordan er det med deg?

For å unnskylde min vannskjøtsel av “hårpryden”, smurte jeg på med litt smiger 😉

“Det tyder på at du gjorde bra jobb sist, da, i og med at jeg ikke kommer igjen før nå, etter 3 måneder….”.

Og slik ble det

Sommersveisen, kan vi kalle det. Og med det tjukke og tette håret jeg har, ble det en lettelse å bli kvitt litt (eller retter sagt mye).

Så får vi se om det går 3 måneder til neste gang.

Mer om hår:

Jeg har laget et innlegg om det tidligere. Det kan du lese HER.

Det handler om Min hårete historie 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Altså, jeg går til frisøren når madammen sier at nå er du raggete 😛 Ikke det at jeg har så mye hår å rutte med, men greit å få stussa litt her og der 😛

    2. Jeg var der i september 2018 og kommer sikkert ikke til å gå før september heller for luggen ble stussa med saksa. Ser ut som et av di gamle lykketrolla for det er nokså mye hår i forhold til det alderen tilsier.

    3. 3 mnd er lenge når en har kort hår,for min del blir det 6-8 uker går det 8 uker begynner jeg litt med saksen selv hi hi ,sånn sett skulle vi bare annlagt langt hår alle mann,men jeg synes mitt blir så villt og uryddigt når det er langt,så det forblir nok kort ja,fin ble du iallefall

      1. Det er sant. Blir liksom ikke “kort hår”- sveis hos meg hele tiden, i og med at jeg lar det gro….Men “lang sveis” vil jeg ikke ha, så derfor blir det “bare” 3 måneder 😉

    4. Det går 6-8 uker før jeg MÅ klippe meg. Og innimellom tynner jeg det litt selv for å se sånn tålig ut de siste par ukene om jeg drøyer det til 8. Kort hår krever oftere klipp, og jeg ser bare ikke ut i måneskinn med sånn halvlangt ikke formet hår 😉 Du ble kjempefin! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg